Retourzendingen
Het retourbeleid van Silk’n is alleen van toepassing op bestellingen die rechtstreeks via de website van Silk’n zijn geplaatst.
Als de aankoop is gedaan via een geautoriseerde aanbieder, neem dan contact op met die aanbieder om uw retourzending te bespreken.
Alle producten die zijn besteld op de website van Silk’n kunt u binnen 30 dagen na de bezorgdatum retourneren. De geretourneerde producten worden alleen geaccepteerd en terugbetaald wanneer aan de volgende voorwaarden is voldaan:
- Sommige beautyapparaten worden als hygiënisch beschouwd en zijn daarom verzegeld in de verpakking of voorzien van een beschermingssticker. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd wanneer de verpakking is geopend of het product is gebruikt. Als het geretourneerde product gebruikssporen bevat, wordt het naar u teruggestuurd en komt het niet in aanmerking voor terugbetaling.
- De producten moeten compleet worden geretourneerd, inclusief alle accessoires en in de originele verpakking.
- Eventuele gratis artikelen, bijvoorbeeld een geschenk of goodiebag, die u bij de bestelling hebt ontvangen, moeten ook worden teruggestuurd met de bestelling. Als het product zonder gratis geschenk wordt ontvangen, wordt de prijs van het geschenk afgetrokken van de waarde van de bestelling.
Opmerking: producten kunnen niet worden geretourneerd als ze zijn beschadigd door onachtzaamheid, onjuist gebruik of onzorgvuldig onderhoud door de onderhoudsinstructies niet correct te volgen.
Verkeerde bestelling ontvangen
Als de goederen die u hebt ontvangen, verkeerd blijken te zijn binnen een redelijke periode na ontvangst van de artikelen (14 dagen), hebt u het recht om ze te weigeren en een volledige terugbetaling of vervanging te claimen.
Maak, als u een verkeerd product hebt ontvangen, de verpakking niet open en retourneer het in de originele staat. Als geretourneerde artikelen geopend of gebruikt zijn, komen ze niet in aanmerking voor terugbetaling.
Bij het retourneren van een verkeerde bestelling aan ons, worden ook de verzendkosten voor het terugsturen aan u terugbetaald.
Retourprocedure
Voer de volgende stappen uit voor het retourneren van uw bestelling of verkeerd ontvangen artikel:
- Vraag een retourlabel aan door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op klantenservicenl@silkn.eu of door telefonisch contact op te nemen via 0900-2502217.
- Geef de reden op voor het retourneren van uw bestelling.
- Zodra de retour is goedgekeurd, stuurt u het product terug aan de hand van de instructies die u ontvangt van de klantenservice.
- Binnen 14 dagen na ontvangst wordt het bedrag binnen 2 werkdagen teruggestort op de kaart die u hebt gebruikt voor de betaling.
Beleid voor annuleren bestelling
Producten die vóór 15.00 uur zijn besteld, worden op dezelfde werkdag verzonden. U hebt het recht om uw bestelling te annuleren voordat deze is verzonden.
Als u uw bestelling in de eerste helft van de dag hebt geplaatst, kunt u de bestelling annuleren vóór 14.00 uur van diezelfde dag. Als u uw bestelling na 15.00 uur hebt geplaatst, kunt u de bestelling op diezelfde dag annuleren.
Procedure voor annuleren bestelling
Voer de volgende stappen uit als u uw bestelling wilt annuleren:
- Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservicenl@silkn.eu of te bellen naar 0900-2502217.
- Na annulering van uw bestelling ontvangt u binnen 2 werkdagen een volledige terugbetaling voor uw betaalmethode.
Artikelen die worden gekocht tijdens de sale kunnen niet worden geannuleerd.
Wanneer de bestelling die u wilt annuleren al is verzonden, kunt u deze altijd binnen 30 dagen na de bezorgdatum retourneren.
Garantie
Apparaten van Silk’n vallen onder een fabrieksgarantie als het product defect raakt na de eerste retourperiode. Bij normaal gebruik geldt voor alle producten van Silk’n (met uitzondering van navullingen) een garantie van 2 jaar vanaf de bezorgdatum van de oorspronkelijke bestelling.
- De fabrieksgarantie van Silk’n geldt alleen voor apparaten die rechtstreeks zijn aangeschaft via websites van Silk’n of een van de geautoriseerde aanbieders.
- Silk’n is alleen verantwoordelijk voor verzendgarantie van vervangende producten binnen uitvoeringsregio's van Silk’n (Europa, Verenigd Koninkrijk en Noord-Amerika).
- Deze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door:
- Ongeluk of verkeerd gebruik
- Onderhoud door ongeautoriseerde bedrijven/mensen
- Aansluiting op onjuiste voedingsbronnen
- Gebruik met ongeautoriseerde accessoires
Procedure voor claimen garantie
Als u vermoedt dat het Silk’n-apparaat een ernstig defect bevat en beroep wilt doen op uw garantie, voert u de volgende stappen uit:
- Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservicenl@silkn.eu of te bellen naar 0900-2502217.
- Ons klantenserviceteam heeft uw naam en het aan uw bestelling gekoppelde e-mailadres nodig om na te gaan of u nog garantie hebt.
- Als u een aankoop hebt gedaan via geautoriseerde verkopers van Silk’n, moet u een aankoopbewijs overleggen (originele rekening of bestelbevestiging).
- In sommige gevallen wordt u gevraagd een korte video te sturen waarin het defect van uw apparaat te zien is.