Betalen

Het betaalproces bij Silk’n wordt u heel eenvoudig gemaakt met de diverse manieren van betalen. Bij het plaatsen van een bestelling in de webshop kunt u kiezen uit betalen met Visa Card, Master Card, American Express, iDeal, Afterpay, PayPal en Giropay.

Het afrekenen van uw bestelling bij Silk’n
In een paar eenvoudige stappen rekent u via een beveiligde betaalomgeving uw bestelling af. De persoonlijke gegevens die u invult bij het bestellen worden versleuteld en veilig verstuurd via een SSL-verbinding. Hierdoor zijn ze niet zichtbaar voor derden. Een veilige SSL-verbinding herkent u aan ‘https’ in de URL en het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van uw browser.

  1. Creditcard
    Met een creditcard van Visa Card, Master Card of America Express kunt u een bestelling betalen bij Silk’n. Een juiste afhandeling van uw betaling komt tot stand met de samenwerking tussen de beveiligde betaalomgeving en de creditcardorganisatie.
  2. iDeal
    Betalen met iDeal gaat via het internetbankeren van uw eigen bank. Het totaalbedrag van uw bestelling wordt na betaling meteen van uw rekening afgeschreven en verwerkt. Als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDeal.
  3. PayPal
    Indien u over een PayPal account beschikt, kunt u deze betaalmethode selecteren om uw bestelling te betalen. Het bedrag wordt dan in een keer van uw PayPal account afgeschreven.
  4. Giropay
    De online betaalmethode Giropay is erg populair in Duitsland. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDeal. Het is veilig en vertrouwd en verloopt volledig via uw eigen internetbankieromgeving.

De service van Silk’n
Met de vijf verschillende betaalmogelijkheden die Silk’n aanbiedt, is het plaatsen van een bestelling heel eenvoudig. Krijgt u een foutmelding of is er een ander probleem? Aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Silk’n via het telefoonnummer 0900-2502217. Wij helpen u graag verder.

Back to top